قیمت تور تایلند

آمار مطالب

کل مطالب : 15
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید سال : 38
بازدید کلی : 10157

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب جالب و آدرس sabori123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات

قیمت تور تایلند با بهترین شرایط.برای لذت بردن از گردشگری تایلند و یا هر کشور دیگری می توانید به مکان های مختلفی از آن کشور بروید مثلا می توانید به بازارهای آن کشور بروید تا با کالاهای متولیدی و مصرفی مردمش به خوبی آشنا شوید یا آنکه به دل طبیعتش بروید تا با پوشش های گیاهی آن شهر یا کشور بیشتر آشنا شوید.اما اگر می خواهید از تاریخ و اصالت یک کشور خبردار شوید باید به موزه های آن کشور بروید.در این صورت اطلاعات بسیار جالبی در زمینه تاریخ آن کشور ،صنعتش در قدیم ،طرز فکر و نوع و سبک زندگیشان بدست خواهید آورد.
اکنون به موزه های تایلند خواهیم پرداخت تا بیشتر با این کشور آشنا شویم.اگر قصد گردشگری موزه های تایلند را دارید بهترین گزینه برای شروع ،موزه ملی تور تایلند است:
همانگونه که از نامش پیداست ،این موزه موزه ملی و یکی از مهمترین موزه های تایلند به شمار می رود.در این موزه در زمینه هنر و معماری تمامی آثاری که در طول تاریخ این کشوربه وجود آمده است و تا کنون باقی مانده اند ،وجود دارد.
موزه ملی تایلند در واقع یک کاخ می باشد که در سال های بسیار دور توسط یکی از پادشاهان این کشور به نام را ما وی تاسیس شد.هر چیزی که ممکن است در یک کاخ سلطنتی قدیمی پیدا کنید ،در این کاخ خواهید یافت و علاوه بر آن اشیا قدیمی و قیمتی که در جاهای غیر از این کاخ کشف شده اند به آنجا منتقل شده اند.در ضمن عزیزانی که قصد دارند از دیگر تورهایی که به عنوان تور لحظه آخری در سایت معرفی کرده ایم دیدن نمایند می توانند به بخش مربوطه مراجعه نمایند.
اگر در طی گردشگری و قیمت تور تایلند به این کاخ رفتید موقعیت بسیار خوبی پیدا کرده اید تا در بسیاری چیزها اطلاعات مفیدی به دست آورید.از جمله چیزهایی که در این موزه خواهید دید: مجموعه ای از هنرهای تزئینی –مجموعه قوم شناسی –گنجینه ای از طلا –سلاح های چینی –ماسک خون –سنگ های قدیمی –سرامیک –عروسک –پوشاک منسوجات –منبت کاری و آلات موسیقی از تمام آسیای شرقی.
موزه بانک و تور لحظه آخری تایلند:
گردشگران تایلند به طور قطع با پول آن کشور سر و کار خواهد داشت.بنابر این با اولین نگاه به پول این کشور این سوال برای او مطرح خواهد شد که این پول چقدر ارزش دارد و نسبت به پول مملکت خودش کم ارزش تر است یا با ارزشتر.
موزه بانک تایلند نحوه به تکامل رسیدن اقتصاد این کشور و روند تغییر پول تا امروز را به معرض نمایش قرار داده است.حتی چیزهای جالبی مانند نوشته های بانکی حدود سال ۱۸۵۳ و یا ماشین های ضرب که نخستین بار توسط ملکه ویکتوریا بریتانیا در سال ۱۹۵۸ معرفی شد ،را می توانید در این موزه ببینید.
ایم موزه لوکس و خاص میتواند لذتی که از گردشگری پاتایا خواهید برد را دوچندان کند.
موزه پزشکی تور تایلند :
در یک موزه پزشکی این چنینی می توانید هر چیزی که در بدن انسان وجود دارد را ببینید.اعضای بدن ،اجساد و خلاصه هرچیزی که به علوم پزشکی مربوط باشد در این موزه تایلندی به نمایش گذاشته خواهد شد.جسدهای کالبد شکافی شده موجود در این موزه جالب و البته کمی ترسناک است.از دیگر چیزهای موجود در این موزه می توان به جسد آدم خوار چینی اشاره کرد.این آدم خوار که در منطقه ساحلی به قتل رسیده در شیشه ای مخصوص نگهداری می شود.اگر به دنبال هیجان و کمی هم وحشت هستید این موزه مکانی مناسب برای تفریح و آموختن به حساب می آید.دانشجویان رشته پزشکی بیشترین بازدید کنندگان این موزه هستند.غیر از اعضای بدن انسان می توان اطلاعاتی در مورد انگل شناسی ،انسان شناسی و تاریخجه رشته پزشکی نیز اطلاعاتی بدست آورد.
موزه اسباب بازی تایلند:
این موزه در سال های اخیر تاسیس شده است و یکی از جذابترین موزه های تایلند به شمار می رود.در این موزه اسباب بازی تایلندی تمامی شخصیت های کارتونی و شخصیت های فیلیمی که اسباب بازی ها را از روی آنها می سازند ،وجود دارد.شخصیتی که بیش از سایر شخصیت های داستانی در آنجا مورد توجه قرار گرفته و بیشتر نمایش داده شده استت ،بتمن می باشد.تمامی اسباب بازی های موزه اسباب بازی در شیشه های ضد سرقت نگهداری می شوند.تعداد اسباب بازی های ن را می توان تا ۵۰۰۰۰ عدد نیز تخمین زد.
اینها بخشی از موزه های دیدنی تایلند به حساب می آمدند.
موزه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند زیرا در صنعت گردشگری یک کشور نقش ویژه ای دارند. کسانی که قصد گردشگری و قیمت تور تایلند و یا هر کشور دیگری را داشته باشند ،مسلما سری به موزه ها میزنند.



تعداد بازدید از این مطلب: 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود