آمار مطالب

کل مطالب : 15
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 10
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 25
بازدید سال : 61
بازدید کلی : 10180

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب جالب و آدرس sabori123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مجتبی
تاریخ : شنبه 25 دی 1400
نظرات

خواص و موارد مصرف:

کاهش وزن و چربی سوزی
برطرف کردن زود انزالی
ضد سرطان
رفع چربی کبد
درمان دیابت
درمان زگیل تناسلی
کاهش فشار خون
محافظت کننده عصبی
ضد سرطان
ضد چاقی
تقویت سیستم ایمنی بدن
محافظت کننده سلولهای کبدی
عفونت های رحمی
بیماری های ریوی

 

ویژگی های محصول :

وزن بسته : 170 گرم
مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی
زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت
شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)

 

 

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.

زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.

 

خواص و فواید سیر سیاه دکتر بیز و قیمت آن

 

خواص شگفت انگیز و بی شمار گیاه سیر بدون شک برای همه ما انسان ها ثابت شده است؛ بر همین اساس سیر سیاه دکتر بیز از جمله محصولات گیاهی و دارویی موجود در بازار با خواص منحصر به فردی است که مزه ای شبیه به میوه انجیر دارد. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را راجع به خواص و فواید سیر سیاه و قیمت خرید آن با شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

 

منظور از سیر سیاه چیست؟
سیر سیاه یا (Black Garlic) به نوعی از فرآورده های سیر معمولی و تازه (Allium sativum L) گفته می شود که تهیه آن کاری آسان نبوده و باید حدود 60 تا 90 روز تحت حرارت و رطوبتی کنترل شده و بر اثر فرایند تخمیر شکل گیرد. این سیر در نهایت به رنگی سیاه و به حالتی ژله ای تبدیل گشته و از آن می توان به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده شیرین برای غذاهای مختلف استفاده کرد. سیر سیاه از خواصی منحصر به فرد برای سلامتی انسان برخوردار بوده و مصرف آن کاملا انرژی زا می باشد.

سیر سیاه از جمله فراورده هایی است که برای نخستین بار کره ای ها جهت تولید برخی از محصولات دارویی و یا شکلات و نوشابه های انرژی زای خود، آن را مورد استفاده قرار دادند. همچنین دیگر کشورهای آسیایی از قبیل ژاپن و تایلند از سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی یاد می کنند. همانطور که اشاره شد؛ با نگهداری گل پیاز سیر تازه در دمایی بین 60 تا 77 درجه سانتی گراد توسط دستگاه هایی مخصوص به تدریج در اثر فرایند تخمیر و مجموعه ای از واکنش های غیر آنزیمی همچون واکنش میلارد و اکسیداسیون فنل‌ ها، سیر شروع به تغییر رنگ و مزه کرده و بافت آن نیز حالت کاراملی و الاستیکی پیدا می کند.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

 

خواص و فواید سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز
در طی سال های اخیر با توجه به خواص منحصر به فرد سیر سیاه و طعم بسیار خوشمزه آن شاهد افزایش رشد چشمگیر تقاضای مردم برای خرید این محصول که حاوی مواد مغذی ارزشمندی بوده؛ هستیم. سیر سیاه شرکت بیز از جمله فراورده های مقوی و انرژی زا موجود در بازار است که بر اساس شواهد موجود می توان به خاصیت این گیاه دارویی برای درمان بسیاری از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی به چند نمونه از مهمترین خواص و فواید سیر سیاه شرکت بیز اشاره ای کوتاه داشته باشیم؛ می توان هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل را برای آن برشمرد:

خرید سیر سیاه شرکت بیز

شادابی و تندرستی
مصرف سیر سیاه با توجه به میزان قابل توجه انرژی انباشته شده درون خود به محض آزاد سازی در بدن باعث شادابی و تندرستی افراد خواهد شد. شاید همین خاصیت انرژی زایی سیر سیاه باعث شده که عده ای از ورزشکاران مصرف این ماده مغذی را قبل از تمرین و در وعده های غذایی خود فراموش نکنند.

– ضد سرطان
بنا بر اعتقاد محققان یکی از مهمترین خواص منحصر به فرد سیر سیاه دکتر بیز در پیشگیری از بروز بیماری سرطان بوده و بر اثر حرارت دادن سیر خام و تازه می توان میزان تولید پلی فنل ها، فلاونوئید ها، آمینو اسیدها و ترکیب ارگانوسولفور S-allylcysteine را افزایش داد. بدین ترتیب این ماده فراوری شده به دلیل خاصیت دارویی و آنتی اکسیدان بسیار قوی خود نقشی موثر در کاهش رشد سلول ها و تومورهای سرطانی داشته و حتی ممکن است که منجر به مرگ آنها نیز شود.

 

– خاصیت ضد چاقی و لاغر کننده
سیر سیاه دکتر بیز یک چربی سوز طبیعی و بسیار قوی برای افراد چاقی است که قصد کاهش وزن دارند. شما می توانید برای لاغری در کنار برنامه ی ورزشی و رژیم غذایی خود؛ مصرف این ماده مغذی و انرژی زا را نیز جای داده و برای ضعیف و برطرف شدن توده های لیپیدی و چربی درون بدن از آن کمک گیرید.

سلامت پوست و ضد پیری

از دیگر خواص پر فایده و منحصر به فرد سیر سیاه می توان به خاصیت کلاژن سازی بسیار بالای آن اشاره کرد. کلاژن یکی از مواد اصلی پوست انسان به شمار آمده که مانع از ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست می گردد. اما افزایش سن و برخی از عوامل جانبی دیگر باعث کاهش رشد این ماده مغذی پوست شده و ما شاهد پیری و چین و چروک روی پوستمان خواهیم بود. مصرف سیر سیاه به دلیل این خاصیت ارزشمند خود به سلامت پوست کمک زیادی کرده و با تولید کلاژن مانع از ایجاد خطوط پیری، آکنه، جوش و … بر روی پوست افراد می گردد.

 

 

سیر سیاه از کجا تهیه کنیم

تعداد بازدید از این مطلب: 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مجتبی
تاریخ : شنبه 25 دی 1400
نظرات

چنانچه قصد خرید سیر سیاه را دارید و این سوال برای شما پیش آمده است که سیر سیاه را از کجا بخریم در این پست با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص خرید سیر سیاه به شما ارائه کنیم.بی شک کانالهای ارتباطی زیادی برای خرید سیر سیاه وجود دارد و شما می توانید این محصول را از فروشگاه های خرید حضوری و پیج های اینستاگرام و فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید.

اما اینکه سیر سیاه را از کجا بخریم از این رو مهم است که متسفانه در برخی مورد مشاهده مش شود که برخی از پیج های اینستاگرام با کم لطفی پس از دریافت محصول کالای مورد نظر را برای فرد ارسال نمی کنند و در این موارد شما به هیچ وجه نمی توانید موارد را پیگیری کنید.

سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم و بخریم ؟

علاوه بر این در خصوص خرید از فروشگاه های فیزیکی و خرید بصورت حضوری هم مشکلاتی نیز وجود دارد.لاوه بر صرف زمان و هزینه برای رسیدن به یک فروشگاه خاص بدلیل کم یاب بودن این محصول ممکن است شما به فروشگاه های متعددی مراجعه کنید و نتوانید محصول مورد نظر خود را در آنجا بیابید.بهترین راهکاری برای اینکه بدانید سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم خرید سیر سیاه از فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد می باشد و در همین راستا سایت ماسک لند مرجع فروش اینترنتی محصولات دکتر بیز با بهترین قیمت می باشد.

شما می توانید سیر سیاه دکتر بیز و انواع دیگر سیر سیاه موجود در بازار را توسط این سایت تهیه کنید و محصول مورد نظر را با نازلترین قیمت درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

سیر سیاه دارای خواص بی نظیری برای بدن می باشد و استفاده از آن می تواند برای بدن بسیار مفید باشد. از مهم ترین خواص سیر سیاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱- کاهش کلسترول خون

۲-کاهش قند خون

۳-درمان کبد چرب و تنظیم آنزیم های کبد

۴-کاهش وزن و لاغری

۵-افزایش متابولیسم بدن

۶-تقویت موها و جلوگیری از ریزش موها

۷-درمان اختلالات نعوظ و زود انزالی

۸-افزایش ایمنی بدن

۹-سرشار از آنتی اکسیدان و جلوگیری کننده از ابتلا به سرطان

۱۰-افزایش متابولیسم بدن

چگونه سیر سیاه را بخریم ؟
برای خرید این محصول میتوانید به راحتی از سایت کامل محصول مورد نظر را به سبد خرید خود افزوده و سفارش خود را ثبت کنید.کلیه محصولات دکتر بیز و انواع قهوه گانودرما ارائه شده در سایت کالا مال دارای ضمانت اصالت کالا بوده و تحت مجوز های سیب سلامت سازمان غذا و دارو به تولید میرساند شما می توانید کلیه محصولات برند بیزرا از طریق کالا مال با قیمت های باور نکردنی تهیه کنید.
جهت خرید و سفارش این محصولات علاوه بر روش اینترنتی میتوانید با شماره های درج شده در سایت در واتساپ پیام دهید و سفارش خود را به صورت پیامکی نیز ثبت کنید.
یکی از محبوب ترین محصولاتی که در جهت بهبود سلامت فرد و جامعه مورد ه قرار گرفته است سیر سیاه می باشد زیرا این محصول بر خلاف سیر سفید هیچ گونه بوی نامطبوعی ندارد و کسانی که سالیان سال به دلیل بوی بد سیر این محصول را مصرف نکردن می‌توانند با استفاده از سیر سیاه از خواص بی نظیر فرآورده‌های سیر برای بدن بهره‌مند شوند.
این محصول با بالاترین کیفیت فرآوری شده است و می تواند ویژگی های بیشماری برای بدن به همراه داشته باشد.

مصرف سیر سیاه به میزان قابل توجهی احساس سبکی کنید و دلیل این امر این است که سیر سیاه می تواند چربی غلظت و کلسترول خون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد این فراورده همچنین برای بیماریهای معده مانند نفخ و غلبه بلغم بسیار مفید است و از این رو می تواند برای لاغری بسیار مفید باشد از دیگر خواص سیر سیاه برای لاغری اثر آن در چربی سوزی فوق العاده می باشد.
این محصول با افزایش سوخت و ساز بدن می‌تواند سبب شود تا شما به میزان بیشتری کالری بسوزانید و همچنین متابولیسم بدن شما برای سوخت و ساز چربی‌ها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

 

 

 

منبع نوشته های بالا

تعداد بازدید از این مطلب: 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مجتبی
تاریخ : شنبه 25 دی 1400
نظرات

خاصیت ضد سرطانی این فراورده شگفت انگیز
طی آزمایشات گسترده و متعددی که بر این نوع سیر شده، دانشمندان و متخصصان تغذیه به این حقیقت پی برده اند که این ترکیب ماده غذایی شگفت انگیز می تواند از بسیاری از بیماری های حاد و مزمن چیره شود و از بروز این بیماری ها نیز جلوگیری کند. افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند از سیر سیاه به عنوان کمک کننده برای بهبود سیستم ایمنی شان استفاده می کنند و به توصیه پزشک این محصول غذایی را به عنوان چاشنی و طعم دهنده در وعده های غذایی روزانه شان به کار می برند. این ماده غذایی بیشتر و به طور گسترده تر در کشور های آسیایی دیده شده و کشور هایی مانند ژاپن و کره جنوبی از این چاشنی به عنوان چاشنی مورد علاقه شان استفاده می کنند.

جلوگیری از بیماری های قلبی و کنترل فشار خون از جمله موارد درمانی دیگر این نوع سیر است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سیر به تنهایی خواص بسیاری دارد و حتی پزشکان توصیه می کنند روزانه و در شروع هر روز این سیر مصرف شود و اگر این تبدیل به یک عادت شود، می تواند گام بزرگی در وضعیت سلامتی ما به حساب آید. این سیر در پیشگیری از بروز چاقی نیز بسیار تاثیر گذار بوده است.

 

 

سیر سیاه را از کجا بخریم

بیماران کلیوی می توانند این ماده ارزشمند را که حاوی سولفور لینولئیک اسید است مصرف کنند و برای سیستم گوارش بسیار مفید است و به هضم قوی سیستم گوارش کمک می کند. همچنین از حملات قلبی جلوگیری می کند و به رقیق شدن خون کمک می کند و در از بین رفتن لخته خونی نیز تاثیر گذار است. این نوع سیر به دلیل داشتن مقدار زیادی از پتاسیم، ادرار اور است و برای افرادی که ورم دارند مفید است. سیر برای افرادی که از خشکی و قرمزی پوست رنج می برند نیز تاثیر دارد و به کلاژن سازی پوست کمک زیادی می کند. درد مفاصل از جمله بیماری هایی است که می توان با مصرف سیر از آن جلوگیری نمود و به رفع آن کمک کرد. این نوع سیر در رفع یبوست کمک کننده است و به کم شدن مقدار کلسترول بدن نیز کمک می کند.

 

جلوگیری از پیری زود رس
متخصصین تغذیه بر این نظر اند که این نوع سیر توانسته در مواردی که مورد ازمایش قرار گرفته اند، نشان از جلوگیری از پیری زود رس داشته باشد. به همین خاطر این نوع سیر خواص بسیار بالای خود را در این مورد نیز نشان داده است. سیر سیاه در درمان آسم و بیماری های تنفسی نیز بسیار خوب عمل کرده و در کاهش استرس و درمان سرماخوردگی و آلرژی های فصلی بسیار تاثیر گذار بوده است.

 

 

فروشگاه پرشین خرید

تعداد بازدید از این مطلب: 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مجتبی
تاریخ : شنبه 25 دی 1400
نظرات

خواص و موارد مصرف:

کاهش وزن و چربی سوزی
برطرف کردن زود انزالی
ضد سرطان
رفع چربی کبد
درمان دیابت
درمان زگیل تناسلی
کاهش فشار خون
محافظت کننده عصبی
ضد سرطان
ضد چاقی
تقویت سیستم ایمنی بدن
محافظت کننده سلولهای کبدی
عفونت های رحمی
بیماری های ریوی

 

ویژگی های محصول :

وزن بسته : 170 گرم
مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی
زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت
شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)

 

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.

زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.

سیر سیاه یکی از گیاهان بسیار مفید و دارویی برای بدن انسان می باشد که خواص گوناگونی دارد. از خواص سیر سیاه می توانیم به جلوگیری از پیری زود رس اشاره کنیم.

چگونگی تهیه و نحوه مصرف سیر سیاه

 

سیر سیاه، محصولی به دست آمده از سیر است که در دمای بالا به دست می آید و به عنوان طعم دهنده به غذا به کار می رود. این نوع سیر اولین بار از کشور کره منشا پیدا کرد و بعد از آن، به خاطر فایده و خاصیتی که داشت، در کشور های مختلف مورد استفاده قرار گرفت و هم اکنون، یکی از چاشنی های مورد علاقه مردم در سراسر جهان به شمار می رود. سیر سیاه در کشور های آسیایی مانند ژاپن و تایلند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی از این نوع سیر در اختیارتان قرار دهیم و توضیحاتی جهت این که سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم، خدمتتان ارائه نماییم.

 

نحوه تهیه سیر سیاه
بیشترین سوالاتی که درباره این نوع سیر وجود دارد، این است که سیر سیاه از کجا بخریم و یا سیر سیاه را از کجا باید تهیه کرد که می توانیم در این قسمت به طور خلاصه برایتان راجب نحوه تهیه این سیر به طور خانگی توضیحاتی ارائه نماییم. این سیر را می توانید در مدت زمان ۵۰ تا ۹۰ روز، در دمای ۶۰ تا ۸۰ درجه به دست آورید و نگهداری نمایید و بعد از آن سیر سیاه خواهید داشت. به خاطر انرژی زایی که این نوع سیر دارد به عنوان طعام و یا در کنار طعام به هنگام ظهر و شب سرو می شود.

 

سیر سیاه را از کجا بخریم

در پاسخ به این سوال که سیر سیاه از کجا تهیه کنیم و سیر سیاه رو از کجا بخریم، می توانیم به فروشگاه های اینترنتی و خانگی مراجعه نماییم و از کیفیت محصول آن ها آگاهی کسب کنیم. فروشگاه های اینترنتی سیر های سیاه که در دمای بالا و رطوبت کنترل شده و در شرایط کاملا بهداشتی به دست آمده اند را با قیمت مناسب به فروش می گذارند. این نوع سیر پس از خریداری حتما باید در یخچال نگهداری شوند و تا ۸ ماه پس از خرید مصرف شوند.

 

خاصیت درمانی این نوع سیر
این سیر به خاطر روند تولیدی که داشته و بودن در برابر رطوبت و حرارت به طول مدت زمان حدود ۵۰ روز، خواص درمانی زیادی دارد. از جمله این خواص، می توان به بالا بردن میزان سطح ایمنی بدن و بالا بردن تعداد لنفوسیت های بدن اشاره نمود. این نوع سیر برای جلوگیری از بیماری های فصلی و بیماری های جدی مانند سرطان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

 

طعم این نوع سیر
بعد از آن که سیر سفید ۵۰ روز در شرایط مرطوب و پر حرارت نگه داشته شد، طعم تند خود را که پیش از آن داشته از دست می دهد و بعد از آن طعم کاراملی به دست می آورد و طعم سابق خود را به خاطر وجود در این شرایط از دست می دهد، که آن به خاطر از بین رفتن و خنثی شدن ترکیباتی است که پیش از آن در آن وجود داشته است. تمام این موارد به بالا رفتن خواص این نوع سیر کمک کرده است و همین، علت بیشتر بودن قیمت این سیر به نسبت دیگر سیر ها می باشد.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85/

 

تعداد بازدید از این مطلب: 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود