آمار مطالب

کل مطالب : 15
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 10
باردید دیروز : 10
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 30
بازدید سال : 66
بازدید کلی : 10185

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب جالب و آدرس sabori123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مجتبی
تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1399
نظرات

قیمت دکل دوربین مداربسته با توجه به نوع پایه و دکل متفاوت می باشد. قیمت دکل دوربین مداربسته در دو نوع لوله ای و مکعبی بسیار مناسب تر است.

قیمت دکل دوربین مداربسته چند است

با توجه به اینکه از انواع مختلف پایه ها برای دوربین مداربسته استفاده می شود طبیعتا در بازار، قیمت دکل دوربین مداربسته نیز متفاوت می باشد. لازم است بدانید این دکل ها با هدف افزایش برد و همچنین جهت جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز به دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام خرید این نوع دوربین ‌ها باید به قیمت دکل دوربین مداربسته توجه زیادی داشته باشید. لازم به ذکر است که بدانید موارد استفاده از این دکل ها برای عملیات حفاظتی، نظارتی، ثبت تخلفات و کنترل محدوده طرح ترافیک زوج و فرد است.
دکل دوربین مداربسته چیست؟

مشاهده می شود که استفاده از دوربین مدار بسته با توجه به معضلات موجود در اماکن شهری، بزرگراه‌ ها و خیابانهای بیش از پیش احساس می شود. حال لازم است بدانید که در این بین دکل دوربین مداربسته نوعی پایه می باشد که جهت نصب دوربین های مداربسته استفاده می شود که این امر منجر به افزایش برد و دید دوربین و ایجاد زاویه دید مناسب شده و از طرفی با توجه به این که فضای کمی را اشغال می کند می توان به راحتی در محیط های شهری از آن استفاده کرد. توجه داشته باشید با وجود اینکه از این دکل ها در محیط های مختلفی استفاده می شود طبیعتاً دارای انواع متفاوتی بوده که این امر منجر به متفاوت شدن قیمت دکل دوربین مداربسته شده است. حال جهت اینکه این دکل ها نصب شود باید از جرثقیل استفاده کرد بنابراین نصب این دکل ها در اماکنی که تردد جرثقیل امکان پذیر است وجود دارد. توجه داشته باشد نکته دیگری که وجود دارد این است که جنس این تجهیزات در قیمت دکل دوربین مداربسته تاثیر می‌گذارد.

تصویر ۱
انواع دکل دوربین مدار بسته

به طور کلی می توان گفت انواع دوربین مداربسته توسط ارگان های دولتی و افراد حقیقی و حقوقی در بخش‌های خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد با این حال طبیعتاً انواع دکل دوربین مداربسته نیز متفاوت است که همانطور که گفته شد این امر موجب متفاوت شدن قیمت دکل دوربین مداربسته می شود. حال می‌توان بر اساس سطح مقطع و ظاهر این دکل ها آن را به چهار دسته اصلی تقسیم نمود. نوع اول این دکل ها دکل لوله ای بوده که به طور حتم آن را بسیار در کوچه و خیابان دیده اید. این دکل ها معمولا از لوله های سیاه و گالوانیزه آهن ساخته می شود به همین دلیل استفاده از آن بسیار مرسوم و پرکاربرد است. نوع دیگر دکل نصب دوربین مداربسته دکل مکعبی بوده که توسط قوطی و پروفیل های آهنی ساخته و پرداخته می شود و شرایط ساخت آسانی داشته و بسیار کم هزینه هستند، که معمولاً به شکل ال یا تی دیده می شود. دکل چند وجهی نیز از انواع دیگر این تجهیزات بوده که نوع حرفه ای دکل های دوربین مدار بسته به حساب می آید. این دکل ها از ترکیبات ساده و کوچکی ساخته شده که پس از اتصال این قطعات دکلی که ساخته می شود معمولاً قاعده شش یا هشت وجهی دارد. و اما آخرین دسته از انواع دکل دوربین های مدار بسته، دکل ماژولار بوده که شباهت زیادی به دکل های مخابراتی دارد و معمولاً از آنها در مکان هایی که باد فراوان می وزد، استفاده می شود زیرا دارای مقاومت فیزیکی بسیار بالایی هستند اما نسبت به ضربات فیزیکی آسیب پذیر می باشند.

تصویر ۲
قیمت دکل دوربین مداربسته

با وجود آنچه در خصوص انواع دکل برای دوربین مداربسته بیان شد طبیعتا مشاهده می‌شود که قیمت دکل دوربین مداربسته نیز تفاوت ‌هایی دارد. به طوری که لازم است بدانید یکی از مناسب ترین قیمت این دکل ها دکل های لوله ای و مکعبی بوده که به دلیل شرایط ساخت آسانی که دارند هزینه خرید و فروش آنها نیز مناسب است. در این خصوص باید توجه داشته باشید این نوع دکل ها مقاومت کمی نسبت به دیگر انواع آن دارد. اما در دکل های چند وجهی و ماژولار که ساخت آنها شرایط سخت و پیچیده تری دارند طبیعتاً با قیمت بیشتری به فروش می رسد. لازم است بدانید قیمت دکل دوربین مداربسته نیز همانند هر وسیله دیگری که با توجه به نوسانات بازار متغیر بوده که در این خصوص می توانید جهت اطلاع از قیمت روز آنها با مشاورین فروش این محصول به صورت آنلاین در ارتباط باشید.

تصویر ۳
قیمت دکل دوربین مداربسته با توجه به جنس آن

علاوه بر این که متعدد بودن نمونه های پایه برای دوربین مداربسته می تواند در قیمت دکل دوربین مداربسته تاثیرگذار باشد لازم است بدانید جنس این تجهیزات نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. توجه داشته باشید از نظر اقتصادی می توان گفت تنها آلیاژهایی که برای ساخت دکل دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار می‌گیرد، آهن و آلومینیوم است زیرا انتخاب این آلیاژ ها تا حد زیادی هزینه‌ های تمام شده را کاهش می دهد. اما بسته به شرایط شاید لازم باشد از آلیاژ های دیگری استفاده کرد که طبیعتاً با این امر قیمت دکل دوربین مداربسته افزایش پیدا می کند. مثلاً در مناطق جنوب کشور و در حاشیه خلیج فارس و دریای مازندران اگر بخواهیم از این دکل ها استفاده کنیم لازم است که برای افزایش عمر دکل و کاهش حداکثری اثر تخریبی رطوبت، از روکش گالوانیزه استفاده نمود.

تصویر ۴
قیمت دکل دوربین مداربسته با توجه به ارتفاع آن

و اما یکی دیگر از مهمترین مواردی که در قیمت دکل دوربین مداربسته تاثیر می گذارد ارتفاع این دکل ها است. توجه داشته باشید و به طور کلی ارتفاع دکل دوربین از ۲ متر شروع شده که بسته به شرایط آب و هوایی، میدان دید، درخواست سفارش دهنده، محل نصب و موارد اینچنین تا ۳۰ متر افزایش پیدا می‌کند. که با این حال مشاهده می‌شود هر چه ارتفاع دکل بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش نسبی پیدا می نماید.

تصویر ۵
اهمیت استفاده از این دکل ها

به طور کلی می توان گفت انواع دکل دوربین مداربسته با توجه به نوع استفاده آن به دکل دوربین ترافیکی، دکل اسپید دام و دکل منوپل دسته بندی می شود که تمامی این دکل ها برای آسایش روزمره انسان مدرن ساخته شده اند. توجه داشته باشید دوربین های مدار بسته به طور منظم می تواند بر تمامی امور نظارت داشته و اطلاعات لازم را برای ماموریت های مشخص محافظت از مردم و غیره جمع آوری کند. با این وجود طبیعتا استفاده از این دوربین ها اهمیت زیادی دارد که لازم است بر روی دکل های مناسب نصب گردند. بسته به نیاز ‌نوع استفاده از دوربین های مدار بسته و به تبع آن دکل های دوربین مداربسته متفاوت می باشد.

تصویر ۶
مزایای دکل دوربین را بشناسید

پس از اطلاع از چگونگی تعیین قیمت دکل دوربین مدار بسته شاید یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد در هنگام خرید دکل دوربین پیش بیاید مزایای استفاده از این تجهیزات می باشد. توجه داشته باشید هنگامی که شما در یک محلی دوربین مداربسته را نصب می کنید با کاهش دید دوربین ها در شب مواجه خواهید بود که با این حال نیاز است بر روی دکل یک منبع نور جهت تامین روشنایی مورد نیاز دوربین در شب نصب شود. همچنین توجه داشته باشید همانطور که گفته شد با نصب این دکل ها زاویه دید به حداکثر می رسد و نقاط کور به طور کلی از بین می رود از طرفی نصب دوربین ها بر روی این پایه ها برای تخمین سرعت وسایل نقلیه و خودروها بسیار مهم و حیاتی بوده زیرا باعث افزایش دقت می شود. بسیاری از افراد که قصد خرابکاری دوربین های مداربسته در محیط های مختلف را دارند با وجود اینکه این دوربین ها بر روی دکل ها نصب می شود این امکان برای آنها از بین می رود. همچنین توجه داشته باشید تصاویر ضبط شده توسط دوربین هایی که بر روی پایه نصب شده است کارایی بیشتری دارد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : مجتبی
تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1399
نظرات

ژل افزایش قد ۱۴ لایه با توجه به دوام و ماندگاری بالایش قیمت بسیار مناسبی دارد. ژل افزایش قد ۱۴ لایه از جنس سیلکونی بوده و کاملا نرم و راحت است.

قیمت خرید ژل افزایش قد ۱۴ لایه سیلیکونی

ژل افزایش قد ۱۴ لایه سیلیکونی یک محصول شگفت انگیز برای رساندن شما به قدی بلندتر و زیباتر خواهد بود که به صورت مخفی در پاشنه هر نوع کفش زنانه و مردانه گذاشته شده و می تواند به اندازه 5 سانتی متر به شما افزایش قد بدهد. این محصول کمتر از چند ثانیه بدون هیچ گونه عارضه و ناراحتی در ستون فقرات این کارایی را دارد تا با افزایش دادن قد به شما اعتماد به نفس داده و قد ایده آلی را برای شما به ارمغان آورد. ژل افزایش دهنده قد ۱۴ لایه مطابق با استانداردهای بین المللی ISO طراحی و روانه بازارهای فروش شده است.
ژل افزایش قد ۱۴ لایه چیست؟

بسیاری از افراد به دلیل داشتن قد کوتاه دارای اعتماد به نفس پایین هستند و از حضور در بسیاری از جمع ها خودداری می کنند. پس این دسته از خانم ها و آقایان به راحتی این امکان برایشان فراهم آمده تا با ژل افزایش قد ۱۴ لایه به قد ایده آلی برسند. این محصول شبیه به یک پاشنه کفش است ولی از جنس سیلیکونی که داخل هر کفشی به آسانی جاسازی شده و مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه با وجود چنین محصولاتی در بازارهای فروش شما بدون انجام هیچ جراحی و یا استفاده از داروهای شیمیایی و هورمونی می توانید با کاربردی ترین و ساده ترین روش افزایش قد داشته باشید. ژل افزایش قد 14 لایه برخلاف جوراب های افزایش دهنده قد اصلا در ظاهر شما دیده نمی شوند؛ زیرا این محصول ژله ای بوده و عمیقا در قسمت پاشنه کفش شما قرار خواهد گرفت. معمولا این نوع ژل افزایش قد ۱۴ لایه برای فضاهای بیرون کاربرد دارد و برای داخل منزل در صورت عدم استفاده از کفش شما می توانید از جوراب هایی که در پاشنه آنها ژل افزایش دهنده قد به کار رفته استفاده کنید.

 

قیمت ژل افزایش قد 5 سانتی

 
مزایای ژل افزایش قد ۱۴ لایه

خرید ژل افزایش قد ۱۴ لایه سبب می شود تا شما به طور کاملا عادی بدون هیچ لغزشی در هنگام راه رفتن بین 4 تا 7  سانتیمتر بلندتر نشان داده شوید که این میزان افزایش قد می تواند بدون شک شما را خوش تیپ تر کرده و ظاهری مناسب تر به شما بدهد. مطمئنا هنگامی که با ژل افزایش قد 5 سانتی متر بلندتر شوید هیچگاه به فکر استفاده از جراحی و یا راهکارهای دیگر نخواهید بود. راحتی و دوام این محصول آنچنان بالا است که شما این فرصت را در اختیار دارید تا در تمام طول روز از ژل افزایش قد ۱۴ لایه بدون هیچ گونه خستگی و بو گرفتگی استفاده کنید، این پاشنه های افزایش دهنده قد، عمر بسیار طولانی دارند پس مطمئن باشید که با یکبار خرید می توانید سال ها صاحب این ژل افزایش ۱۴ لایه باشید. معمولا به غیر از ژل افزایش قد ۱۴ لایه ژل های افزایش دهنده قد در لایه های متفاوتی مثلا 12 لایه، 20 لایه و تعداد لایه های متفاوت دیگری وجود دارد که چنین محصولاتی لایه های قابل تفکیک دارند و شما می توانید نسبت به تناسب قد خود تعداد لایه های دلخواهی را مورد استفاده قرار دهید.

 

ژل افزایش قد ۱۴ لایه
پرداخت درب منزل

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره 51 58 193 0910 تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

 

 

ژل افزایش قد سیلیکونی 10 لایه با قیمت 27.800 هزار تومان

 

ژل افزایش قد سیلیکونی 12 لایه با قیمت 29.800 هزار تومان

 

ژل افزایش قد سیلیکونی 14 لایه با قیمت 31.800 هزار تومان

 

ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال با قیمت 45.000 هزار تومان – نا موجود

 
افزایش قد بدون جراحی

سال ها قبل افرادی با انجام جراحی های سخت بر روی استخوان های پا و یا استفاده مداوم از برخی هورمون ها سعی کرده تا افزایش قد داشته باشند و مانند دیگر همسالان خود قد متناسب و زیبایی را به دست آورند که متاسفانه گاهی اوقات چنین جراحی هایی منجر به عارضه های جبران ناپذیری مانند فلج شدن فرد و یا تا به تا شدن هر یک از پاهای متقاضی می شد و ممکن بود تا پایان عمر اجازه انجام فعالیت های ورزشی را نداشته باشد. اما در عصر حاضر با برآوردهایی که پزشکان ارتوپد داشته اند استفاده از ژل های افزایش دهنده قد سیلیکونی بودن هیچ عارضه و پیش آمدی می تواند قد فوق العاده طبیعی را برای هر فردی به ارمغان آورد. البته در شرایطی که شما از نمونه های تقلبی این محصول استفاده کنید ممکن است دچار کمر درد و آسیب هایی در ستون فقرات شود.

 
ویژگی های ژل افزایش قد ۱۴ لایه

ژل افزایش قد ۱۴ لایه کاملا ایرانی است و می توانید با خرید این محصول از تولید ملی حمایت کنید. ژل افزایش دهنده های قد که در داخل کشور تولید می شوند توانسته رقیب سرسخت نمونه های خارجی باشند البته با یک قیمت بسیار پایین تر، دوام بالاتری نسبت به محصولات چینی و دیگر ژل های افزایش قد خارجی دارند. بنابراین شما در صورت تمایل این فرصت را در اختیار دارید تا هر نمونه ای از این محصول را به صورت یک پاشنه به همراه 14 لایه سیلیکونی به شکل انعطاف پذیر و کاملا نرم و راحت تهیه کنید.

ژل افزایش قد 14 لایه
بهترین روش برای افزایش قد

برای اینکه قد بلند و زیبایی داشته باشید می بایست یک رژیم غذایی سالمی همراه با ورزش های تعادلی را طبق برنامه ریزی انجام دهید. در کنار این عوامل شما می توانید از ژل افزایش قد ۱۴ لایه استفاده کرده و بدون هیچ گونه زحمتی با کمترین هزینه به اندازه چشمگیری بلندتر شوید. این محصول بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و هر نوع کفشی بکار گرفته و قامتی برافراشته را به شما هدیه می دهد. توجه داشته باشید که در کانال های ماهواره ای قرص هایی مبنی بر افزایش دهنده قد تبلیغ شده و به وفور عرضه می شود که دسته ای از افراد با پرداخت مبلغ زیادی وسوسه شده و با مصرف طولانی مدت از این قرص ها نه تنها عارضه های جبران ناپذیری را متحمل می شوند بلکه هیچ گونه افزایش قدی را به دست نمی آورند. حقیقت این است که پس از سنین رشد در نوجوانی به ندرت پیش می آید که شخصی بدون عمل های جراحی با مصرف داروهای شیمیایی افزایش قد داشته باشد. پس مطمئن ترین راه برای افزایش دادن قد شما در هر سن و سالی که هستید می تواند استفاده از پاشنه های کفشی باشد که به صورت سیلیکونی در هر ساعتی از شبانه روز قابل استفاده هستند.

 
قیمت ژل افزایش دهنده قد

اگر چه این محصول مکانیسم ساده ای دارد اما اخیرا نمونه های تقلبی آن با قیمت های بسیار پایینی به بازارهای عرضه کننده وارد شده است که باعث ایجاد بوی بد در پا شده و پس از مدت کوتاهی پاره و یا له می شود و ممکن است در فرد ناراحتی هایی را به وجود آورد، از طرفی به دلیل نداشتن جنس مرغوبی، چنین محصول های تقلبی ضمن استفاده ممکن است در فرد وضعیت نامتعادلی را ایجاد کند که از نظر دیگران فرد مصرف کننده نامتوازن و کج دیده شود. پس نرخ قیمت ژل افزایش قد ۱۴ لایه بر اساس کیفیت محصول و تهیه شده از مناسب ترین ماده سیلیکونی تعیین می شود. البته برای اینکه قیمت ژل افزایش قد 5 سانتی را ارزان تر از هر مکان دیگری به دست آورید این امکان برای شما فراهم آمده تا ژل افزایش قد ۱۴ لایه را به صورت اینترنتی از فروشگاه ما خریداری کنید. زیرا در خریدهای آنلاین دست واسطه گران از معامله کوتاه شده و بر قیمت فروش کارخانه های تولید کننده هیچ افزایش نرخی وجود نخواهد داشت.

ژل افزایش قد 5 سانتی
خرید اینترنتی ژل افزایش قد ۱۴ لایه

امروزه با وجود فروشگاه های مجازی هر یک از متقاضیان خرید محصولات متنوعی مانند ژل های لایه ای افزایش دهنده قد این فرصت را در اختیار دارند تا قبل از خریداری محصول در نظر داشته، قیمت کالا را از به صورت آنلاین مشاهده کرده و ظرف چند دقیقه بدون هیچ هزینه و نگرانی قیمت چندین فروشگاه را با یکدیگر مقایسه کند و با توجه به کیفیت و ویژگی های محصول آن را سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود