مذهب ،لباس ،زبان و فرهنگ

آمار مطالب

کل مطالب : 15
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 11
بازدید سال : 47
بازدید کلی : 10166

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب جالب و آدرس sabori123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات

مذهب ،لباس ،زبان و فرهنگ در تور لحظه آخری تایلند:
کشور تایلند دارای مساحتی حدود ۵۱۳ هزار کیلومتر می باشد و جمعیتی در حدود ۶۴میلیون نفر را در خود جای داده است.این کشور سرسبز که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد با کشورهای میانمار ،لائوس ،کامبوج و مالزی همسایه است.

تایلند کشوری است که دارای ۴۸۶۴ کیلومتر مرز زمینی و ۳۲۱۹ کیلومتر مرز دریایی می باشد.

گردشگری تور تایلند هر ساله درآمد بسیار خوبی به این کشور میدهد.

تایلند فصل سرد به خود نمیبیند و کشوری سه فصل به حساب می آید.فصل های آن به آب و هوای گرم و خشک ،بارانی و خنک تقسیم بندی می شوند.عدم وجود سرمای آزار دهنده در این کشور باعث شده تا صنعت گردشگری در قیمت تور تایلند بسیار رونق پیدا کند.

زبان مردم  در تور لحظه آخری تایلند:

همانند بسیاری از کشورها ،در تایلند نیز در هر منطقه گویش های متفاوتی وجود دارد ولی زبانی که به عنوان زبان رسمی در این کشور شناخته شده است خود زبان تایلندی می باشد که دارای سابقه و قدمتی کهن می باشد.زبان تایلندی برای گردشگران تایلند بسیار گنگ و نامفهوم است.زیرا یک زبان تک سیلابی به شمار می رود و ۵ لحن دارد.زان تایلندی بسیار سخت است.مردم این کشور با آنکه در مدارس خود زبان انگلیسی را آموزش می بینند ولی تسلط کافی به آن ندارند.

جالب است بدانید که برای نوشتن گویش تایلندی به زبان انگلیسی هیچ روشی وجود ندارد.

مذهب مردم تایلند:

اکثریت غریب به اتفاق مردم تایلند بودایی هستند.چیزی در حدود ۹۵% تایلندی ها همچنان طبق دستورات بودا زندگی می کنند. و ۴% مسلمان هستند.و ۱% مابقی به سایر مذهب ها اعتقاد دارند. مکان زندگی مسلمانان با سایر افراد متفاوت است و آنها در مکانی مستقل زندگی می کنند.در تایلند این آزادی وجود دارد که هر کس هر نوع مذهبی که می خواهد میتواند داشته باشد.

آب و هوای تایلند:

این کشور بسیار حاصل خیز است زیرا در مجاورت دریا قرار دارد و به دلیل وجود دریا از آب و هوای معتدلی برخورردار است.در  قیمت تور تایلند شالیزارهای سرسبز برنج وجود دارد و شمال تایلند از پوشش گیاهی بسیار تنوعیبرخوردار است که می تواند برای هر گردشگری جالب باشد.در سمت غرب و همینطور شرق تایلند باغ های میوه ای وجود دارند که بسیار جذاب و دیدنی هستند.همچنین وجود درختان کائوچو و جنگل های سرسبز در طرفین چپ و راست کشور،جاذبه ای زیبا برای گردشگری تایلند به شمار می آید.تایلند دارای جزیره های کوچک  جذابی است که گردشگران و توریستان می توانند به صورتیک روزه به آنها سفر کنند و از آنها لذت ببرند.در بخش تور لحظه آخری در سایت نیز اطلاعات دیگری در مورد سایر تورهای لحظه آخری برایتان قرار داده ایم.

درست است که در تور لحظه آخری تایلند فصل سرما وجود ندارد ولی در چندین ماه از سال آب و هوا بسیار گرم می شود.به طور کلی بهترین زمان برای گردشگری در تایلند بین ماه های نوامبر تا فوریه می باشد زیرا در این ماه ها میزان گرما کمتر از ماه های دیگر است و خبری از باران های تند نیست.در این فصل میزان گرما در طی روز ۲۸ درجه سانتی گراد و شبها ۱۲درجه سانتی گراد می باشد.بنابر این هوا از کمترین میزان رطوبت نسبت به سایر زمان های سال برخوردار است.

با شروع شدن فصل گرما از تعداد گردشگران خارجی در تایلند کاسته می شود ولی باز هم این کشور رونق صنعت توریست خود را از دست نمی دهد.گرم ترین فصل سال در تایلند آوریل است.به همین دلیل جشنی در این ماه برگزار خواهد شد که به جشن آب معروف است.

فرهنگ تایلند:

کشور تایلند در تاریخ خود هیچ گاه مستعمره هیچ کشوری نبوده است بنابر این کشور فرهنگ و اصالت خویش را تا حدود بسیار زیادی حفظ کرده است.تایلند یک کشور سابقه دار می باشد که نام قدیمی آن سیام بوده است.

نام امروزی تایلند به معنی سرزمین خنده می باشد.تای معنی لبخند می دهد و لند نیز به معنی سرزمین است.سرزمینی که اکنون ما به عنوان تایلند می شناسیم از سال ۱۲۳۸ به وجود آمد.

گردشگری  تور تایلند امروزه از این جهت همه گیر شده است زیرا چیزهایی در این کشور وجود دارد که در کشورهای دگر نظیر ندارد.از جمله ماساژهای مخصوص تایلندی که در دنیا تک است.سواحل تایلند برای آفتاب گرفتن فوق العاده می باشد.و هنرهای شرقی را به خوبی می توان در موزه ها و مکانهای هنری این کشور دید.نژاد تایلندی ها با نژاد چینی ها یکسان است.درقرنهای پیش گروهی از مهاجران چینی در تایلند سکن شدند و اوایل قرن ۱۴ میلادی شهری کوچک در آنجا بنا کردند و در اواسط قرن ۱۴ نیز آنجا را به عنوان کشوری مستقل معرفی کردند.



تعداد بازدید از این مطلب: 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود