تور استانبول

آمار مطالب

کل مطالب : 15
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب جالب و آدرس sabori123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات

یکی از زیباترین و مهم ترین شهر های ترکیه بی شک استانبول است. شهری که در دو قاره واقع شده است. بخش از ان در آسیا و بخشی دیگر در اروپا.اگر بخواهیم نام چند تا از شهر های مقدس جهان را بگوییم می توان در لیستمان نام این شهر را نیز قرار داد.استانبول شهری زیبا است که می توان در آن هم تاریخ و هم فرهنگ ملت ترکیه را مشاهده کرد.شاید یکی از مهم ترین دلایلی که همه ساله ایرانی های زیادی دوست دارند تا به سفر تور ترکیه بروند همین زیبایی ها و جذابیت های بی حد و  اندازه شهر های ان مانند استانبول باشد.
اگر برای سفر به ترکیه تور استانبول را انتخاب کرده اید باید بگوییم که اصلا در انتخاب خود شک نکنید چرا که یکی از زیباترین شهر های ترکیه را برای سفر خود برگزیده اید.زمانیکه وارد فرودگاه اتاتورک در استانبول می شوید اولین چیزی که خیلی جلب توجه می کند قطعا پرچم های پر شمار و قرمز رنگ ترکیه است.شاید در نگاه اول به نظر برسد که گویی در شهر جشنی بر پا است که این همه پرچم در همه جای ان قرار گرفته است. اما این پرچ ها و آذین ها در واقع به خاطر تعصب شدید ترک ها به آتاتورک و ملیتشان است که باعث شده همیشه فضای شهر به گونه ای باشد که گویی در آن جشن و سرور بر پا است.

تور استانبول
فرودگاه آتاتورک در خارج از شهر و در فاصله ۲۰ کیلومتری آن واقع شده است.اگر پول برایتان مهم نیست می توانید مسیر فرودگاه تا شهر را با تاکسی بروید .باید بدانید که کرایه ها در تریکه و مخصوصا در این مسیر کمی گران است و اگر می خواهید صرفه جویی کنید می توانید همین مسیر را با مترو و یا اتوبوس طی نمایید.از فرودگاه تا اولین ایستگاه مترو حدودا ۱۰ دقیقه پیاده روی باید داشته باشید و ارگ حوصله این کار را دارید پیشنهاد می کنیم حتما با مترو به سمت شهر بروید.
در این بخش ما سعی کرده ایم تا اطلاعات کاملی درباره انواع تور استانبول و همچنین قیمت تور استانبول برای شما قرار دهیم.در ضمن می توانید اگر به دنبال تور لحظه آخری استانبول نیز هستید از همین بخش اطلاعات لازم را دریافت نمایید.معمولا افرادی که به دنبال سفری ارزان تر هستند از تور لحظه آخری استفاده می کنند.
همچنین می توانید در مجموعه تور گردشگری توریسم تور اطلاعات کامل و جامعی درباره انواع تورهای زیر بیابید :

تور آنتالیا

تور آنکارا

تور آلانیا

تور مارماریس

تور کوش آداسی

تور بدروم

تور ازمیر
عزیزانی که به دنبال تور ترکیه ۹۵ هستند نیز کافیست به بخش مربوط به ان که در سایت قرار داده ایم مراجعه و از همین الان بهترین تور را برای خود رزرو نمایند.



تعداد بازدید از این مطلب: 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود